SEOWEB8
- SEO Beheer Website
SEO200
SEOSPIN8
- SEO Beheer Spin
BLOGSMM
- Bloggen / Social Media Marketing
SEO150
SEO copywriters
De juiste tekst op de juiste plek kan een hoop verschil maken op jouw website. Met de juiste tekst kan je namelijk meer verkeer binnenhalen vanuit Google, meer mensen overhalen om een conversie te verrichten. En ervoor zorgen dat jouw klanten en bezoekers op de juiste manier geïnformeerd worden. Een website heeft met de juiste copy een streepje voor bij de concurrentie, waar een slechte tekst ervoor kan zorgen dat bezoekers afhaken. En de prestaties van de organische resultaten binnen Google zullen tegenvallen. En jouw bedrijf een slechtere reputatie krijgt. Laten we dus kijken wat MijnWebdesignPartner.nl voor jouw kan betekenen voor copywriting voor jouw website!
Informatie teksten bij producten of diensten
Tekst op elke pagina is een vereiste, hoe weten bezoekers anders wat ze kunnen verwachten of dienen te zien? Zelfs als een webshop bijvoorbeeld alleen maar bestaat uit visuele diensten of producten. Dan dient hier nog steeds een begeleidende tekst bij te staan. Met een beschrijving van een product kan je niet alleen je bezoekers overtuigen om een product aan te schaffen, maar ook een betere kans maken op het ranken in de verschillende zoekmachines. Een informerende tekst bespreekt het product of de dienst, en laat even de unieke eigenschappen hiervan terugzien op een leuke manier.
Homepagina teksten
Teksten op de homepagina zullen voor een hoop bezoekers de eerste ervaring vormen die ze krijgen van jouw website en daarom dus het bedrijf. Met een heldere visie, informerende en uitdagende tekst kan een homepagina aanspreken tot verder klikken naar een vervolgpagina, of er kan gelijk contact opgenomen worden.
De meeste bedrijven kiezen ervoor om op de homepagina van de website een aantal recensies van klanten te tonen. De kernvisie van het bedrijf samen te vatten en naar de verkoop te verwijzen. Met een begeleidende tekst kan je hier niet alleen dus de bezoekers meer mee vasthouden, maar ook zoekmachines de kans geven om meer van jouw website weer te geven. Zo kan je voor jouw kernzoekwoorden dit ook verwerken op de homepagina. Om de voor jouw belangrijkste termen voorop te zetten. Het is echter vaak af te raden om teveel termen die niet direct relevant zijn op de homepagina te zetten. En voor bijbehorende onderwerpen eerder aparte landingspagina’s op te zetten. Laten we hieronder dit verder verkennen.
Landingspagina’s en meer specifieke teksten om bezoekers te grijpen
Landingspagina’s zijn onmisbaar voor iedere bedrijvenwebsite, of je nu diensten probeert te verkopen, of digitale en fysieke producten. Een landingspagina’s voor een specifieke dienst of product kan een hoop voor je betekenen. Hier kan namelijk over het onderwerp meer toegelicht worden en geactiveerd. Meer dan op een algemene pagina.
Om een voorbeeld te noemen zijn schoenen natuurlijk een ontzettend breed en populair onderwerp. Dit kan je segmenteren op een aantal manieren, bijvoorbeeld op merk of uiterlijk. Maar ook op type en geschiktheid voor mensen met vervelende voeten. Op die manier kan je niet alleen gerichter voor Zoekmachine optimalisatie of SEO bezig zijn, maar kan je ook voor advertenties en doelgroepen beter targeten. Dit geeft je dus een hoop voordelen en werkt ook overzichtelijker dan zoveel mogelijk informatie op 1 pagina te zetten.
Bloggen en Sociale Media Marketing
Bloggen en Sociale Media Marketing is voor de meeste bedrijven niet meer weg te denken uit hun digitale marketing, met goede reden. Er zijn met blogs een wijd net te werpen op onderwerpen waar over geschreven kan worden. En dus ook kans kunt maken op het ranken binnen de zoekmachines. Naast het ranken op langere format sleutelwoorden, is het ook mogelijk om ervoor te zorgen dat je hier meer informatie kunt delen over je productenlijn, en verdere handige tips en trucs te delen. Dit kan de gebruikerservaring van je klanten en gebruikers ten goede komen. En dus ook een verschil betekenen in het ranken in Google.
Sociale Media is verder ook een krachtig medium om niet alleen betaald publiek te trekken naar bijvoorbeeld je landingspagina’s, maar ook voor het organisch verschijnen onder de diverse hashtags en cirkels. Wat dus ook op een manier hetzelfde gebruikt of getarget kan worden als de zoekmachine van Google.
Al deze diensten zijn mogelijk om door MijnWebdesignPartner.nl uit handen voor je te nemen voor jouw bedrijf of onderneming. Wil je meer te weten komen over de diensten hiervoor? Neem dan vrijblijvend contact op!